Adobe поглъща Neolane за 600 млн. долара

Adobe подсилва портфолиото си с маркетинговата платформа на Neolane

Adobe подсилва портфолиото си с маркетинговата платформа на Neolane

Adobe Systems, най-големият разработчик на графичен софтуер, обяви, че купува частната компания Neolane, доставчик на услуги за потребителски маркетинг и комуникационен софтуер. Стойността на сделката възлиза на 600 милиона долара в наличност.

Neolane е известна с B2B платформата Neolane Leads, която сегментира клиентската база, отчита броя на полезните действия на потребителите, анализира каналите за продажби и маркетинг.

Маркетинговите инструменти на Neolane позволяват на компаниите да популяризират своите продукти чрез канали като интернет, е-поща, социални мрежи, кол центрове, традиционни пощенски услуги и непосредствено в точките на продажби.

След поглъщането, решенията на Neolane ще станат част от проекта Adobe Marketing Cloud, който включва инструменти за уеб анализ и оптимизация на съдържание. Чрез тази платформа компаниите могат да взимат обосновани решения, за да обезпечават успеха на маркетинговите си кампании.

През второто финансово тримесечие, приключило в края на май 2013 г., Adobe Marketing Cloud е донесла на своя разработчик приходи в размер на 229,6 млн. долара, сочи корпоративният отчет на Adobe.

Коментар