Веригата за професионална техника Киров АД започна внедряване на нова ERP система, която ще обхване цялата оперативна дейност на компанията.
EnterpriseOne на българската компания за разработка на бизнес софтуер ERP.BG ще подобри координацията между отделите и консолидацията на данните и ще позволи актуализиране на информацията в реално време.
От Киров АД споделиха, че са търсили сигурна и същевременно удобна за работа система, която ще повиши ефективността на екипа им. В допълнение, възможностите за достъп до фирмената информация през мобилни устройства ще улеснят работата на търговските служители, а вграденият в EnterpriseOne CRM модул ще позволи на веригата магазини да организира по-лесно различни маркетингови кампании, да определя отстъпки и да създава промоции.
EnterpriseOne ще обхване дейностите на всички търговски екипи и 13-те магазина на Киров в цялата страна. Възможността за достъп до системата през мобилни устройства, както и модулът за обединени комуникации ще предоставят на търговците гъвкавост и мобилност, без това да ограничава функционалността на ERP решението. Те ще могат да представят продукти и да създават оферти, още докато са при клиентите и ще имат достъп в реално време до цялата свързана информация. Освен това извършването на продажба ще се отразява автоматично на останалите свързани процеси в компанията.
Вграденият в ERP системата Продуктов конфигуратор ще улесни търговското къстъмизиране на поръчките и комуникацията с доставчиците, сервиза и останалите участници в бизнес процесите. С помощта на конфигуратора екипите на предприятията ще могат по-лесно да създават и остойностяват нови продукти и категории, отговаряйки на пазарните промени за броени дни. Също така, лесно могат да бъдат конфигурирани нови продуктови модели, според специфичните клиентски изисквания, а търговските екипи бързо да изготвят сложни оферти и да изпълняват поръчки със 100% точност. Към параметрите на изделията могат да се добавят различни графични схеми, статистика и история.
Специализираният модул „Сервиз” на EnterpriseOne ще следи натоварването на сервизните центрове в страната. Системата дава възможност за приемане на нови заявки в движение, както и предварително офериране на ремонтните дейности. Сервизните екипи ще отчитат извършените ремонтни дейности в реално време, а при необходимост задачите лесно ще се прехвърлят между екипите. По този начин служителите на Киров ще могат да получават моментална информация за статуса на всяка ремонтна дейност.
Сред останалите предимства на новата ERP система са многобройните възможности за управление на промоции и акции, както и на цени и отстъпки за клиенти и дилъри. В добавка, мощният CRM модул на EnterpriseOne ще повиши значително качеството на обслужване на клиентите и ще позволи на търговците да достъпват фирмената информация през таблети, смартфони и други мобилни устройства.
Новата система ще позволи и изграждане на съвременен електронен магазин, който ще работи както с крайни клиенти, така и с дилърите на Киров. Дистрибуцията също ще бъде улеснена, управлението на складовете ще се автоматизира и ще бъдат създадени нови, по-гъвкави условия за ценообразуване и отстъпки – според количество, промоции за период, промоционални комплекти, бонусни артикули и т.н.
Интегрираната в EnterpriseOne Business Intelligence система ще предостави на мениджърите и ръководителите на екипи в Киров АД актуална картина на бизнеса, помагайки в процеса на взимане на решения, уточниха от разработчика на продукта.