Главна дирекция „Гражданска въздухоплавателна администрация” стартира проект за надграждане на 16 от най-често използваните от авиационния сектор електрони услуги. Осигурено е финансиране по ОП „Административен капацитет” на стойност близо 793 хиляди лева, а срокът за изпълнение е 18 месеца.
С осъществяване на проекта услугите ще се извършват изцяло електронно, като за целта ще се разшири вътрешната информационно-комуникационна среда, така че целият процес по подаването, обработването и получаването на документите да става по електронен път, съобщи МТИТС.
По-рано тази година ГВА предостави 35 електронни услуги за ползване от гражданите и бизнеса, в резултат на изпълнение на друг проект, финансиран по ОП „Административен капацитет”. Чрез тях над 6 000 служители и 185 организации от авиационния сектор получиха възможност да подават електронно заявления за издаване на лиценз на въздушен превозвач, свидетелства, удостоверения, одобрения и други документи.