Българската софтуерна компания ERP.BG представи новата си система за управление на взаимоотношенията с клиентите Cloud Office CRM. Това стана на провелата се вчера шеста CRM конференция MySuccess, в която участваха представители на големи български предприятия, ИТ експерти и медии.
Новата облачна система Cloud Office CRM ще бъде достъпна за клиенти от началото на следващата година. Тя включва всички функционалности на CRM (Customer Relationship Management) модула към системата за управление на бизнеса EnterpriseOne на ERP.BG и е изцяло онлайн базирана. Системата е насочена към малките и микро фирми в България.
„Създадохме Cloud Office CRM с цел да позволим на малките български фирми да използват пълноценно най-новите технологии за управление на взаимоотношенията с клиентите, конкурирайки се по-успешно с големите компании на пазара. Точно затова взехме решение да предложим към новата система като бонус и пълноценно решение за обединени комуникации, което ще повиши значително ефективността на малкия бизнес”, каза Иван Аржентински, управляващ партньор на ERP.BG.
Използването на Cloud Office CRM ще позволи на фирмите лесно да добавят други функционалности, когато бизнесът им се разшири и да получат пълноценна ERP (Enterprise Resource Planning) с минимални ресурси и усилия.
Добавянето напълно безплатно на модул за обединени комуникации ще даде на предприемачите пълна свобода при използване на CRM системата през мобилни устройства. Така те могат да създадат един своеобразен виртуален офис, в който информационните и комуникационни услуги са в облака. Служителите пък могат пълноценно да оптимизират своите отношения с клиенти, партньори и доставчици, да организират в движение задачите си, да издават фактури на място при клиента, както и да извършват продажби в движение.