Ежедневната бизнес комуникация… с какво я свързвате? С телефонни обаждания, с изпращане на десетки имейли, с колаборация с колеги от чуждестранния офис? Или пък предимно със затруднения в комуникационните процеси, загуба на време и нерви?
Служителите на една компания губят ежедневно поне 40 минути в опити да се свържат с колега от отдалечен офис или в преминаване от едно онлайн приложение към друго. В допълнение на това, липсата на решение, което да обедини всички комуникационни канали, води до затруднения в цялостната работа на компанията и занижено ниво на сигурност.
Комуникацията е ключов фактор за всеки бизнес, независимо от неговия размер или сфера на дейност. Повечето компании се фокусират във външната си комуникация с партньори и клиенти, като голяма част от тях често пренебрегват вътрешния комуникационен процес. Изборът на правилно софтуерно решение, което да поддържа и организира цялостния комуникационен процес на бизнеса, може значително да подобри резултатите – вкл. ефективност на труда, време за обработване на входящите запитвания, по-ползотворна и бърза комуникация между отделите, възможност за колаборация.
Факт е, че липсата на ефективна комуникация може бавно и постепенно да „убие” бизнес успеха. „Unified Communications Solutions” или обединените комуникационни решения (UC решения) са ново поколения SaaS (софтуер като услуга) решения, които обединяват почти всичко, което бизнесът използва в ежедневната си работа, в едно – имейл (вкл. уебмейл), чат, управление на контакти, календар, задачи, съхранение и споделяне на файлове, мобилна синхронизация.
Пазарът на Unified Communications (UC) решения расте с бързи темпове, сочат проучванията. Любопитното е, че до 2018 г. около 20% от облачните покупки ще дойдат от решенията за обединени комуникации.
Ето и няколко ключови аспекта, на които бизнесът следва да обърне внимание, избирайки комуникационно решение:
- търсете клауд-базирано решение;
- възможност за лесно скалиране;
- сигурност и защитеност на данните;
- техническа поддръжка 24/7;
- лесна интеграция на решението;
- интуитивност и липса на необходимост от обучения за персонала как да използва решението.
Решенията за Unified Communications ще бъдат дискутирани подробно на събитие под наслов „Комуникационните проблеми – тихият убиец на бизнеса” на 29 септември в онлайн платформата Уебинария.БГ. Безплатният уебинар се организира от водещата хостинг компания ICN.Bg и се базира на над 10-годишен опит в ИТ сферата.
Участниците в уебинара ще научат как големите компании управляват ефективно вътрешната комуникация между служителите, как да оптимизират и защитят информационните си процеси и как да предоставят професионално обслужване на клиенти посредством ефективна комуникационна стратегия. Ще бъдат изнесени също последни статистики на водещи изследователски агенции за загубите, които организациите търпят заради неефективна комуникация.
Уебинарът ще предложи практически съвети как бизнесът да изгради пълноценни комуникационни процеси, използвайки обединено комуникационно решение. В частност, ще бъдат разгледани основни въпроси като:
- как да създадете професионален имейл, свързан с вашия собствен домейн;
- как да създадете пощенски кутии с множество функционалности за всички служители;
- за какво служат споделените календари и как да ги използвате;
- криптиран чат и обаждания през браузър – има ли алтернатива на Skype;
- съхранение и споделяне на файлове между служители – защита на фирмените тайни;
- защо е важно да използвате криптирана връзка и облачни решения.
Участието в уебинара е напълно безплатно, като за целта желаещите трябва единствено да се регистрират в платформата Уебинария.БГ.