Светло бъдеще за гъвкавите дисплеи прогнозира анализаторската компания IHS. В близките години се очаква уверен ръст в този перспективен сегмент от пазара.
Гъвкави дисплеи в момента предлагат няколко производители – Samsung Display, LG Display, E-ink и Futaba, но броят на желаещите да се включат в играта е доста голям. Интересът им е провокиран от нарастващото търсене на подобни дисплеи за мобилни устройства и носима електроника.
IHS оценява пазара на гъвкави дисплеи на 3,7 млрд. долара през тази година и очаква продажбите да нараснат до 15,5 млрд. долара през 2022 г. Към края на десетилетието гъвкавите дисплеи ще заемат 13% от общия обем на доставките.
В момента гъвкави дисплеи имат само смартфоните и умните часовници, но с времето сферата на приложение на подобни панели ще се разраства – те ще навлязат в таблетите, шлемовете за виртуална реалност, уредите на транспортните средства и телевизорите.
Не е задължително гъвкавите дисплеи да се огъват в процеса на експлоатация. Гъвкавостта може да се ползва еднократно – на етапа на производство, като придава на екрана форма, различна от традиционната плоска форма.
Ooo Джон ,
Радвам се много да знам, че и ти си още си жив! Както винаги и твоят мозък работи в основен режим на първо-сигнални рефлекси едно баба си знае и това бае. Т.е и поредната теория на конспирацията т.е. една от многото, рептили, Масони,сциентолози, череп и кости и пр. стотици, че нямам твоето време за писане на трактати.
И всички са базирани на много и достатъчно проучвания от западни държави и организации. Особено платените с руски пари, те са най-сериозните.
И накрая излиза, че базата ти е един сериал в който много логично ти разказват едни истории, сдъвкано и предъвкано та и такива като теб да кимат с глава и да се вдъхновяват колко са умни. И че са схванали световният ред. И апропо къде отиде тайната организация тогава …
Оооо-оо Фофу,
Радвам се много да знам, че още си жив!
Както винаги мозъка ти работи в основен режим на първо-сигнални рефлекси едно баба си знае и това бае.
Има достатъчно проучвания от западни държави и организации на които Фофу ти би трябвало да си поклонник.
Именно точно тези проучвания показват, че хората оглупяват. За съжаление на всички експерти свободно достъпното знание не е достатъчно и за голяма изненада НЕ дава положителни резулати върху образованието и интелигентността на децата и младите хора.
Има дори един западен филм комедия и пародия казва се Идиокрация – именно на там върви света и няма никакво значение в ограничените понятия на Фофу сини или червени всички без изключение затъпяват и оглупяват.
Нищо лично просто желязна логика много лесно се правят правят пари от глупави и прости хора отколкото от умни. Нормално и логично, обаче има една граница и ниво под което ако се премине става от глупост в чиста форма на олигорфрения. Тоест толкова тъпи стават хората, че е невъзможно да се печели и не случайно най-богатите хора в света почват да мислят как да се избавят от тези безполезни хора.
Много хубав филм Идиокрация се казва и го препоръчвам на всеки да го види.
Мля, мля, мля. Мрънкалниците и червеният бабишкор (и малоумниците) пак почнаха да правят мозъчни напъни и да мляскат как пустите капиталисте бизнесмени като продават не чак толкова нужни продукти и услуги и дори умствено ограничават хората.
Ами стойте си в пещерите, смятайте със сметала и калеми и се бройте за умни.
А относно образование – едва ли е имало друго време когато достъпа до информация и съответно избора за университети, колежи, курсове и пр. е бил по-лесен. Да не говорим за организираните дни и семинари в по-големите градове. Кеф ви западни, кеф ви руски.
Света и всичко се развива в правилната насока 🙂
1 Електрониката поумнява.
2 Бизнесмените забогатяват и продават не чак толкона нужни продукти и услуги.
3 Хората затъпявят и си дават парите на умна електроника.
Логиката винаги е била такава една шепа хора, за да си живеят комфортно и да се чувстват много добре – трябва да е за сметка на огромен брой нещастни хора.
Бизнеса ще се срине, ако няма маса от оглупели хора консуматори и бачкатори.
Бизнес модела предполага да се поддържа изкуствено ограничение и недостиг на пари за обикновените хора, за да са притиснати и подчинени.
Хората за да са подчинени трябва да бъдат ограничавами с права, с пари и дори умствено ограничавани.
Така златната мина са обикновените хора умствено ограничени и дори умствено осакатени да ползуват и разчитат само и единствено на умни устройства и електронни медии и соц мрежи, които им казват всеки ден какво да мислят, от какво имат нужда и т.н.
Всякаква електроника вече стана умна, потребителят – НЕ!