Мая Миланова е новият оперативен мениджър на Еxperian за България

„Вярвам, че мога да допринеса за развитието и позиционирането на Experian България като ключова локация за глобалната организация и надежден партньор на местния пазар”, коментира назначението си Мая Миланова

„Вярвам, че мога да допринеса за развитието и позиционирането на Experian България като ключова локация за глобалната организация и надежден партньор на местния пазар”, коментира назначението си Мая Миланова

София, България, 4 март– Еxperian, глобална компания за информационни услуги, обяви откриването на нов офис на българската организация. Еxperian демонстрира своя ангажимент за непрекъснато развитие и подобряване на условията на работа за своите служители с наемането на близо 3000 кв.м. площ в бизнес сграда Мегапарк на булевард „Цариградско шосе” в София.

Новият офис на компанията осигурява възможност за 300 работни места в продължение на плановете на компанията за постепенно увеличаване на българския екип със софтуерни инженери, QA, ИТ специалисти, бизнес анализатори, математици статистици. Офисът на Еxperian предлага комфортни работни помещения и отворени пространства, изградени изцяло съгласно глобалните изисквания и стандартите за качество на компанията. На разположение са и 14 конферентни зали, оборудвани със съвременни комуникационни и визулизиращи системи, включително за видео-конферентни разговори, спомагащи по-ефективното взаимодействие между физически отдалечените екипи на компанията.

Новината за новия офис следва информацията за назначаването на оперативен мениждър за компанията в България. Мая Миланова отговаря за управлението, организацията и контрола на дейността в българския офис от началото на 2013. Сред нейните отговорности са и въвеждането и прилагането на основните корпоративни програми на Experian на локално ниво и тясното сътрудничество с офисите на компанията в Европа, Азия, Северна и Южна Америка.

„За мен е удоволствие да се присъединя към международна компания с впечатляваща история и водещо портфолио от услуги за бизнеса и крайните потребители в цял свят. Вярвам, че мога да допринеса за развитието и позиционирането на Experian България като ключова локация за глобалната организация и надежден партньор на местния пазар”- коментира назначението си Мая Миланова, Оперативен мениджър, Еxperian България. „За Еxperian е важно да подобрява непрекъснато условията за работа и да предлага атрактивни възможности за професионално и кариерно развитие на служителите си. Това е и един от основните приоритети в работата ми на регионално ниво”.