Борбата между „Premium” и „Performance” рекламата в интернет винаги е предизвиквала въпроси по отношение на бюджетите. Тенденциите, според представители на дигиталния бранш, също са противоречиви, сочи проучване на Interactive Share.
(източник: Interactive Share)
Повечето специалисти смятат, че увеличаването на бюджетите за „Performance” реклама със сигурност ще повлияе на цените за „Premium” реклама. В крак със световните тенденции, над половината анкетирани отговарят, че най-широко разпространение в следващите две години очакват да има форматът Video for Web.
От друга страна, използваните и до този момент Rich Media банери ще увеличат присъствието си, според резултатите от анкетата (в публикуваната графика може да видите процентово съотношение на отговорите).
[related-posts]
Що се отнася до разпределението на бюджетите за Performance реклама през следващите две години, над 54% от анкетираните посочват като водеща мрежа Google AdWords, а 17% от тях залагат на Facebook реклама.
Но когато става дума за използване на конкретен софтуер за обслужване на рекламата, 40% от анкетираните посочват, че не използват такъв. Въпреки това, водещ с 35% пред останалите предложения е Gemius, сочи проучването на Interactive Share.