Конкурс за автоматизация дава шанс на български компании

„През последните месеци автоматизацията се доказа като ключов фактор в подкрепа на организациите от публичния сектор”, заяви Калин Димчев, изпълнителен директор на Microsoft България
(снимка: Oksana Parafeniuk / предоставена от Microsoft България)

Български компании в начален етап на своето развитие и компании в процес на растеж, които предлагат софтуерни B2B решения в областта на автоматизацията, могат да участват в конкурса UiPath Automation Awards 2020. Инициативата е отворена за кандидати от държави от Централна и Източна Европа и от Турция.

Състезанието има за цел да открие нови технологии и компании в региона, които могат да окажат въздействие в световен мащаб и да подпомогнат растящата екосистема от решения за автоматизация.

Организаторите oт UiPath са предвидили за победителите менторство, технологична и маркетинг подкрепа, както и достъп до портфолиото от глобални клиенти на компанията. Microsoft е ексклузивен спонсор на категорията за компании в начален етап на развитие и осигурява парична награда за победителя в размер на 50 000 евро.

Желаещите да се включат в UiPath Automation Awards 2020 могат да кандидатстват до 30 август в две категории:

Start-up Automation Award – могат да кандидатстват компании в начален етап на своето развитие, както и такива в етап на формиране, които имат екип от поне двама души, разполагат с разработен работещ продукт за автоматизация и са набрали финансиране от 1 милион долара.

В тази категория победителят получава парична награда в размер на 50 000 евро, както и менторство от експертите от UiPath, технологична и маркетинг подкрепа за срок от 12 месеца. Призьорът ще има възможност да представи решенията си по време на събития на UiPath и чрез всички канали на компанията.

Scale-up Automation Award – могат да кандидатстват компании в процес на растеж с екип от поне четирима души, които разполагат с функционираща технология за автоматизация, с която работят срещу заплащане минимум 3 клиента. Кандидатите не трябва да са набрали финансиране от повече от 3 милиона долара.

Победителят в тази категория получава менторство на ниво изпълнителни директори и подкрепа за реализиране на продажби, включително и възможност да представи спечелилата технология пред клиенти от световен мащаб, избрани от UiPath. Също така ще може да покаже решенията си в Immersion Lab, на събития на компанията както и чрез всички нейни канали.

Microsoft подкрепя инициативата, която развива региона на Централна и Източна Европа като хъб за дигитализация и иновации и подпомага стартиращи организации.

„През последните месеци автоматизацията се доказа като ключов фактор в подкрепа на организациите от публичния сектор, а компаниите гарантираха непрекъснатост на бизнес процесите си в условията на предизвиканата от COVID-19 криза. Заедно с UiPath обединяваме усилията си, за да помогнем за укрепването на екосистемата от софтуерни решения за автоматизация в Централна и Източна Европа”, каза Калин Димчев, изпълнителен директор на Microsoft България, който е и ръководител на изпълнителните директори на Microsoft от региона CEE Multi-Country.

Първото издание на UiPath Automation Awards се проведе през 2019 г. и привлече за участие повече от 100 компании от 16 европейски държави. Отличени бяха Edward.ai от Полша (Start-up Automation Award) и SmartDreamers от Румъния (Scale-up Automation Award).

Коментари по темата: „Конкурс за автоматизация дава шанс на български компании”

добавете коментар...

  1. Димитър Иванов

    Да, вярно че няма по-смешен конкурс от този. Компанията да е набрала 1 милион и да се бори с цяла Централна и Източна Европа за 50 000. Това е по-скоро антикампания.

  2. Тапир

    Условието да съм набрал вече милион долари за какво ми тогава тази мизерна награда? Освен това дявол на магаре да завися от скъпи линцензионни продукти, които няма да ме направят по-кокурентен като карам клиентите ми да плащат и още пари на Майкрософт, за да ползуват мои продукти и услуги.

Коментар