„Сирма Солюшънс” АД изпълни проекта за изграждане на интегрирана информационна система на НАП в съответствие с принципите на електронното управление.
Целта на проекта бе да се подобрят услугите, предоставяни от НАП за гражданите и бизнеса, и да се повиши общественото доверие и имиджа на Агенцията като модерна администрация, посочиха от Сирма.
На първия етап от проекта е извършен анализ на състоянието на инфраструктурата, информационните системи и електронните административни услуги, предоставяни от Агенцията, за да се установи нивото на съответствие с нормативната рамка и принципите за оперативна съвместимост и информационна сигурност.
На втория етап е извършена подготовка за привеждане на анализираните компоненти в съответствие с изискванията и добрите практики. Създадени и съгласувани са основни стратегически и оперативни документи, вкл. мерки и препоръки за достигане до желаното състояние.
Проектът е изпълнен в периода юли 2013 г. – май 2014, съгласно договор сключен между НАП и Управляващия орган на Оперативна програма „Административен капацитет” (УО на ОПАК), уточниха от Сирма Солюшънс.