
Американската компания за облачни CRM услуги Salesforce.com, считана за пионер на SaaS пазара, сключи нов договор с Некст Консулт, по силата на който местният партньор добива статута на риселър за територията на България.
[related-posts]
Некст Консулт, която си партнира със Salеseforce.com от една година, вече може да сключва директни договори с крайни клиенти за ползване на облачните приложения Salesforce Sales Cloud, Salesforce Service Cloud и Salesforce Chatter.
В допълнение, клиентите на Некст Консулт ще могат да разчитат на Premier Success Support услуги, които включват денонощна телефонна линия за поддръжка, незабавно време за реакция при проблем и достъп до разработчиците на Salesforce.com.
Некст Консулт поема и ангажимент да предлага поддръжка на клиентите в България, независимо от това кой е осъществил продажбата на системата, както и услуги по внедряване на системата при нови клиенти или развиване на функционалностите при съществуващите.
