Google прикани служителите да се върнат в офисите

Интернет компанията Google започна да отваря офисите си през април
(снимка: Google)

Главният изпълнителен директор на Google Сундар Пичай е изпратил електронно писмо до служителите, в което ги насърчава да се върнат на работа в офисите на фирмата и да работят там поне три дена в седмицата.

Интернет компанията започна да отваря офисите си през април, а сега изложи подробности за това как вижда новата хибридна работна седмица. Все пак, заради пандемията, хората, които се притесняват най-много, могат да продължат да работят отдалечено до септември.

С подхода си Google се отличава от други големи ИТ компании, които не бързат да връщат работниците си в бизнес-сградите, отбелязва BBC. Така например, Twitter заяви, че служителите могат да работят от вкъщи „завинаги”. Facebook също посочи, че служителите ѝ могат да останат „базирани по домовете”.

В имейла Сундар Пичай подчертава предимствата на работата в офис. „Повече от 20 години нашите служители идват в офиса, за да решават заедно интересни задачи – било то в кафене, около бяла дъска или по време на игра на плажен волейбол или крикет”.

По неговите думи, на местата, където офисите вече са отворени, „близо 60% от служителите на Google решават да се върнат”. Пичай добави, че предвижда работна схема, при която 60% от служителите са в офис, 20% са в „нови офиси” и 20% работят от вкъщи.

Коментари по темата: „Google прикани служителите да се върнат в офисите”

добавете коментар...

  1. Фофу

    Средно час да се отиде до работното място. Два на ден общо. Десет за 5 дневна работна седмица. Аз имам доста полезни неща които мога да свърша за 10 часа. Ако някой няма, е проблема си е негов.

    Разбира се има млади хора които искат да отидат и да понатегнат на дружбата с колеги или колежки. Лошо няма. Който иска да си ходи. Има и хора които просто не обичат да стоят дълго в къщи. ОК. Аз нямам проблеми с това. Но не и някой да казва кое било добро ЗА МЕН.

  2. Фофу

    :o) 07/05/2021 12:50 Ей тоя не си намери място. Комплексиран Бг работотдател дето иска да стои в офиса и да надзирава като копой.
    Сега почнал да ми обяснява кое било нормално и кое не, и какво искали хората. Хората или ти ??

  3. Разумен Човек

    Няма нищо по-нормално и естествено от това да имаш правото да работиш дистанционно, ако професията и специаюмосста го позволява това си е незаменима привилегия. Дистанционната работа не означава само работа от вкъщи, например човек може да работи и от морето или от остров и децата и семейството му да се наслаждават на природа и почивка. Дистанционната работа си има график работен план не е така както се опитват да сплашват хората. След като си свърша работата отивам с жената и децата на разходка на морето. Трябва да се ползва думата дистанционна работа, а не просто работа от вкъщи. Също така е пълна заблуда за изолация напротив хората инащи щастието да работят remote имат дори повече социални контакти със семейство, близки, роднини, приятели. Само закостенелите робовладелци искат служетелите да са под стрес и да са нещастни.

  4. Anonymous

    Значи обичаш да лъжеш.

  5. Tanton

    Ха, доста точен коментар.

    Аз лично съм привърженик на работата в офис. Така и не успях да не работя 24×7 у дома.

  6. :o)

    При темповете с които се ваксинира америка, нищо чудно в изказването на чалмата
    Хората искат да се върнат към нормалното, а не да работят ненормално завинаги

  7. Anonymous

    интровертни – у дома

    екстровертни – в офиса да се лъжат

  8. Мнение

    Вероятно хибридния модел (50:50 или 70:30) ще се настани трайно в ИТ сектора в БГ

  9. Мнение

    Голяма ИТ компания, която има офис и в БГ пък, реши, че служителите й завинаги ще си работят само от вкъщи. И едното, и друго си имат предимства. Аз лично виждам работата от вкъщи като голям бонус както за служителите, така и за компаниите, но при условие, че се виждат лично поне 1-2 пъти месечно в някакъв офис, или имат често тим билдинги, за да изграждат взаимоотношения и да не си забравят лицата. Работата от вкъщи е голямо предимство за служителя, и пести много разходи за работодателя.

Коментар