TechNews.bg
БизнесВодещи новиниКомпанииНовини

Комерцбанк набира ИТ кадри за технологичния си център в София

“Тук намираме както благоприятна бизнес среда, така и висококвалифицирани специалисти”, казва Маркус Крьогер”, управител на Технологичен център Комерцбанк София
(снимка: Комерцбанк)

Над 150 експерти от различни националности работят в Технологичния център на Комерцбанк в София, който бе открит преди една година. В момента центърът е обявил свободни позиции за още 150 специалисти.

„За една година над 150 експерти от различни националности (България, Италия, Турция, Молдова, Северна Македония, Куба) ни се довериха, от които 30% жени. Разпределени са в 20 технологични отдела. В момента отворените позиции са над 150”, заяви Илияна Търнина, директор „Човешки ресурси” в Технологичен център Комерцбанк София.

Търсят се хора с различни профили – например Java и React, но също така и ABAP, Murex, webMethods и др. „За нас e важно не само екипът да се разраства, но най-вече да създадем среда, в която нашите колеги да обменят опит, идеи и знания, както и да надграждат професионалните си компетенции”, допълни Търнина.

Технологичен център Комерцбанк София e технологичното подразделение на германската Комерцбанк в България. Основан през юни 2020 г., центърът разработва и управлява приложения за цялостна дигитализация на бизнес процесите.

“За нас e важно не само екипът да се разраства, но нашите колеги надграждат професионалните си компетенции”, сподели Илияна Търнина, HR директор в Технологичен център Комерцбанк София
(снимка: Комерцбанк)

ИТ експертите в София се включиха в процеса по дигитализация на цялостната банкова структура на Комерцбанк, който стартира преди няколко години, когато финансовата институция с над 150-годишна история започва да реорганизира дейността си в клъстери.

Задачата на екипа на компанията в България е да разработва и управлява приложенията, чрез които ще се обслужват 11 милиона частни клиенти и малки бизнеси, както и 30 000 групи от корпоративни клиенти в Германия.

„Откриването на офиса в България е част от дългосрочната стратегия на Комерцбанк за дигитализация и преобразуване на банковите ѝ операции в цял свят. Промените и настъпилата криза вследствие на пандемията от Covid-19 не спират този процес. Напротив, те показват, че решението ни да се насочим към дигитализация е било напълно правилно”, сподели Маркус Крьогер, управител на Технологичен център Комерцбанк София.

Новият офис в Бизнес парк София ще приеме разрастващия се екип на технологичния център
(снимка: Комерцбанк)

Обособяването на технологичен център в България е правилен избор, подчерта Крьогер. „Тук намираме, както благоприятна бизнес среда, така и висококвалифицирани специалисти, които да се заемат с много отговорната задача да „рестартират” една международна банка”, изтъкна мениджърът.

Новият офис на компанията в Бизнес парк София обхваща площ от 3515 кв.м. и е разположен на два етажа. Той ще приеме разрастващия се екип на технологичния център.

още от категорията

Изкуственият интелект ще отнеме работата на „белите якички”

TechNews.bg

Fitch понижи кредитния рейтинг на Intel

TechNews.bg

Palo Alto Networks придобивa CyberArk за 25 млрд. долара

TechNews.bg

Професиите, за които изкуственият интелект е най-опасен

TechNews.bg

Пазарната капитализация на Microsoft надвиши 4 трилиона долара

TechNews.bg

LG отчете спад на приходите и печалбата през второто тримесечие

TechNews.bg

2 коментара

Анонимен 07/07/2021 at 08:53

Аз пък чух,че дават смешни заплати … явно зависи ли кой на каква позиция е.

Отговор
Йордан 06/07/2021 at 23:10

Като чувам от колеги какви заплати дават в Комерцбанк, ми е трудно да повярвам, че имат толкова много свободни позиции. Явно освен заплатите и изискванията са доста сериозни.

Отговор

Leave a Reply to Йордан