Progress, под чийто бранд Телерик вече оперира в България, пусна на световния пазар платформата DigitalFactory – единственото по рода си облачно решение за дигитална трансформация, създадено едновременно за разработчици, ИТ администратори и маркетинг специалисти.
DigitalFactory улеснява съвместната работа на трите групи специалисти и създаването на ангажиращо потребителско преживяване, което следва глобалното темпо на бизнеса, поясниха от софтуерната компания.
„Изключително сме горди, че Progress DigitalFactorу се разработва основно от екипа на Progress в България. Решението е продължение на натрупания ни богат опит досега и отговор на динамичната дигитална среда, в която глобалните компании оперират”, каза Васил Терзиев, съосновател на Телерик и главен директор „Иновации” в Progress.
„Чрез DigitalFactory, от една страна, даваме много добро средство на ИТ звената в компаниите, с което те лесно и бързо могат да изграждат и управляват своите дигитални ресурси в една централизирана, сигурна и мащабируема облачна среда. От друга страна, наличието на тази среда позволява на маркетинг звената да иновират и ангажират по най-качествения начин своите потребители и да отговорят на тяхната потребност от индивидуализирани изживявания”, допълни Терзиев.
Решението Progress DigitalFactory е насочено към глобални компании с множество брандове. Чрез него те могат да създават и оптимизират дигиталното си присъствие бързо и ефективно, в голям мащаб, с глобално управление на съдържанието и високо ниво на сигурност. Платформата им позволява да отговорят на очакванията на клиентите за консистентно и персонализирано потребителско преживяване във всички дигитални канали.
DigitalFactory адресира и индивидуалните предизвикателства, пред които са изправени маркетинг специалистите, разработчиците и ИТ администраторите по отношение на дигиталната трансформация на бизнеса.
Чрез ангажиращите потребителски преживявания, създадени с DigitalFactory, компаниите могат да привлекат повече клиенти, да повишат нивото на клиентска лоялност и приходите.
За разлика от традиционните решения, платформата на Progress опростява създаването на потребителско преживяване за всички канали, вкл. дава възможност за разработка на „нейтив” мобилни функционалности с един-единствен подход.
DigitalFactory преодолява също инфраструктурните предизвикателства, с които ИТ екипите се сблъскват, като улеснява съвместната работа между маркетинг специалистите и разработчиците.
Традиционните решения не са създадени да бъдат глобално скалируеми, което води до неконсистентни преживявания и рискове за корпоративната репутация. DigitalFactory поддържа нужния от бизнес и технологична гледна точка мащаб.
Според Gartner, дигиталните технологии увеличават стойността на традиционните продукти и услуги чрез използване на данни, съдържание, алгоритми, инструменти за анализи и връзките между всички икономически фактори в дигиталната екосистема. Главните информационни директори, главните директори „Данни” и дигиталните лидери са в уникалната позиция да се възползват от напредъка на дигиталните технологии за създаване на нови гъвкави модели за ускоряване на ръста, посочват анализаторите.
“Традиционните решения не са създадени да бъдат глобално скалируеми …”
“… главните директори „Данни” и дигиталните лидери …”
***********