Нова услуга на хостинг компанията ICN.Bg прави създаването на уеб сайтове по-лесно и достъпно за малки и стартиращи бизнеси. Наречена ICN.Bg Sitebuilder, услугата предлага широка гама от възможности за изграждане на модерен и функционален сайт с минимална инвестиция.
„Наличието на бизнес сайт предлага възможности за печалба, далеч надхвърляща инвестицията, която се изисква. С времето нараства броят на хората, които го осъзнават и се интересуват от създаването на лична уеб страница или малък сайт за своя бизнес. Най-често притесненията на много от тях са, че не разполагат с техническо лице, което да разработва и поддържа уеб проекта, или че трудно биха могли да отделят финансови ресурси за това“, разказа Юлиян Бориславов, изпълнителен директор на ICN.Bg.
За да отговори на търсенето, хостинг компанията допълни портфолиото си от услуги с възможност за изграждане на уеб сайт с минимална инвестиция и без нужда от никакви технически познания. „По този начин предлагаме пълен набор от услуги за всеки, който би искал да се свърже с клиентите си онлайн”, поясни Бориславов
Услугата ICN.Bg Sitebuilder спестява всички притеснения на стартиращите компании и малките бизнеси, за които изграждането на уеб сайт е било непосилна задача до този момент. Тя осигурява лесен и достъпен начин за създаване на сайт и съдържание, отговарящи изцяло на нуждите на бизнеса им.
Всеки сайт, изграден чрез ICN.Bg Sitebuilder, разполага с разнообразие от шаблони за модерен и красив дизайн, неограничен брой страници, мобилна версия и функционални менюта, многоезичност, опции за интегриране на галерии, видеа, карти и др.
Услугата предлага възможности за създаване на продуктови каталози, онлайн разплащания, статистики, чат интерграция, вградена функционалност за оптимизиране на сайта за търсачки (SEO), уточниха от ICN.Bg.
Над три четвърти (76%) от интернет потребителите в България проучват продукти и услуги онлайн, а една трета от тях очакват да получат надеждна информация директно от официалния уеб сайт на бизнеса, с който взаимодействат, сочат актуални проучвания.
Въпреки силното присъствие на бизнеса в социалните мрежи и предимствата от него, основните функции и свойства на уеб страниците не могат бъдат заменени от тях. Цялата структура и съдържание на уеб сайта е под контрола на неговия притежател и не зависи от различните социални платформи, нито от това дали търсените клиенти имат профили там.
На фона на растящия интерес от страна на потребителите, бизнесът все още изостава с навлизането си на онлайн пазара. По данни на Евростат, почти 50% от българските компании не разполагат със сайтове, като едва 24% от компаниите, които имат собствени уеб сайтове, предлагат възможност за онлайн поръчки или резервации чрез тях.
От друга страна, бизнесите в ЕС, продаващи онлайн, достигат 30%, срещу само 10% в България, въпреки предимствата на интернет търговията – гъвкавост, оптимизация на разходите и времето за обслужване на клиентите, както и достъп до по-широки пазари.