SQUID, първото персонализирано приложение за новини, насочено към младото поколение (или т.нар. милеаниали), вече е достъпно и във версия за България, съобщиха от представителството на шведския разработчик у нас.
SQUID прави новините лесно достъпни и използваеми. Приложението предлага широка гама от теми, от които потребителите могат да избират, за да създават свои персонализирани новини, като текстът се визуализира с изображения и снимки.
Алгоритмите на SQUID събират, сортират и дават приоритет на новини от най-вълнуващите източници в интернет, като позволяват на потребителите да бъдат в крак с най-важните и интересни събития. В същото време SQUID управлява трафика от целевата група на младото поколение (милениалите) и ги отвежда към източниците на новини.
„Искаме да помогнем на по-младите поколения да преоткрият четенето на новини като забавна, ценна и ангажираща ежедневна дейност”, казва Йохан Отелиус, изп. директор и основател на SQUID.
Приложението е разработено от Njuice AB, медийна компания със седалище в Стокхолм, Швеция. Освен в Европа SQUID е достъпно отскоро и в Латинска Америка. Мениджър на SQUID за България е Георги Ангелов.
Компанията разширява своята потребителска база с двуцифрени проценти на месец. Потребителите могат сами да избират темите, които ги вълнуват, да следват най-новите трендове и творчески да си взаимодействат с най-вълнуващите статии – всичко това в едно приложение.
SQUID се ползва безплатно и не изисква регистрация. Приложението поддържа повече от 100 новинарски категории и повече от 20 000 източника. Разполага с функции за персонализиране и сортиране на теми, запазване на статии и блокиране на нежелани източници на новини.
Даунлоуд: SQUID за Android, SQUID за iOS
как да не на български – това са новините от българските медии, на български език, свалете си приложението и вижте за какво става въпрос
Само където тези статии не са написани на български. Тогава за каква версия за България можем изобщо да говорим?