Пионер в мобилните плащания идва на българския пазар

Предоставяме инструменти за улесняване на разплащанията в условия на пандемия, казва Даниел Дьодерлайн, главен изпълнителен директор и основател на Settle Group
(снимка: Settle Group)

Settle, пионерът в мобилните плащания, влиза на българския пазар. Новото приложение на компанията не изисква предварително зареждане на специална сметка – потребителите ще могат мигновено и напълно безплатно да изпращат и получават пари, а фирмите да приемат дигитални плащания без необходимост от допълнителни устройства.

Най-голямата мрежа за мобилни плащания в Европа обхваща 22 пазара, а България е третата държава, в която Settle Group открива свое представителство. Компанията оперира у нас чрез дружеството Settle България, финансирано съвместно с локални партньори.

„…Хората останаха вкъщи, а фирмите се нуждаят от нови начини да обслужват своите клиенти. Ние предоставяме инструменти за улесняване на разплащанията, поръчките и обслужването на клиенти по безопасен начин в условия на епидемична обстановка”, сподели Даниел Дьодерлайн, главен изпълнителен директор и основател на Settle Group.

С приложението Settle индивидуални потребители могат незабавно да изпращат, получават и управляват пари от телефона си. А всеки бизнес има достъп до набор от решения за приемане на изцяло мобилни плащания във всяка една ситуация, без необходимост от допълнителни устройства.

За разлика от повечето мобилни портфейли и нео банки, Settle разчита на местни партньорства за развиване на всеки отделен пазар. Технологиите, операциите, финансовото лицензиране и разработването на продукти се извършват на централно ниво от Settle Group, базирана в Осло, Норвегия. Settle България отговаря за развитието на местния пазар и управлява дистрибуторските партньорства.

„Първото ни местно партньорство е с Management Financial Group. Тяхната силна позиция като компания за финансови услуги и доставчик на кредити, не само в България, но и в целия регион, е голямо предимство за Settle”, заяви Дьодерлайн.

Досега изпращането на пари през мобилен телефон в България бе ограничено до онези, които имат намерение да създадат нова банкова сметка и да я зареждат преди да извършат транзакция. Потребителите вече могат да свалят приложението Settle, да свържат картата си или да използват пари, които са получили от друг. Няма нужда да прехвърлят и „затварят” пари предварително, за да извършат плащане. Не е необходимо дори да създават или притежават банкова сметка, поясниха от компанията.

Settle не изисква от потребителите да имат банкова сметка, като те могат да се регистрират в рамките на 30 секунди и да използват безплатен профил в Settle, където да получават и държат средствата, изпратени до телефонния им номер. Ако вече имат банкова сметка, средствата могат да бъдат преведени по нея  напълно безплатно. Със Settle могат да бъдат изпращани и получавани средства или да бъдат извършвани разплащания към фирми, без това да налага дълг и тромав процес на идентификация.

В Settle средствата се съхраняват напълно защитени с високо ниво на криптиране и с регулация от норвежките органи за финансов надзор. Начислява се единствено такса транзакция, когато бъде реализирана продажба. Плащанията, получени чрез Settle, се превеждат автоматично по сметката на съответната компания във всяка една българска банка.

Коментар