Към края на април тази година двойно повече българи са заявили готовност да пазаруват онлайн, в сравнение с октомври 2013 г. През тези 6 месеца сериозен скок от 14% бележи делът на купувачите на електроника и компютърна техника онлайн.
Все още настолните компютри и лаптопите са основните устройства за интернет достъп, като делът на PC-тата бележи спад с 3,9%, докато при лаптопите се наблюдава увеличение с 2,2%, сочи проучване на Daedalus Millward Brown по поръчка на eMAG.bg.
Десктоп компютрите и лаптопите са и най-използваните платформи за онлайн покупки – съответно с дял от 48,6% и 46,6% от пазаруващите онлайн. Бързо се засилва влиянието на мобилния интернет върху поведението на потребителите – 57,65% е ръстът на „умните“ мобилни устройства, чрез които българите посещават интернет.
Друг важен извод от изследването е, че най-важни за онлайн потребителя са качеството на продукта, ниската цена, големият брой промоционални оферти, лесният и бърз начин за поръчка на стоки онлайн, както и безплатната доставка.
Използваният по-широк набор от „умни” устройства за достъп до интернет и повишаващото се доверие в онлайн магазините са основните фактори за ръста на покупки в мрежата, заключава проучването сред 2000 представители на градското население на възраст между 18-55 години.
Да, точно се потвърждава коментара на Пешо. Онлайн пазаруването е най-вече занимание само за жени които обичат разправии, рекламации и фукане пред други съселянки.
Онлайн пазаруванеро в България не е з хора със слаби нерви. Обслужванеро е На светлинни години за гаранции, застраховки и рекламация от световноизвестните сайтове.
Да бъдем по-точни това не са българи (мъже), а едни глупави жени практикуващи шопинг терапия. Вече дори една проста телефонистка в кол център като получава от 1600 лева нагоре естествено ще може да си пазари по Интернет магазинчета.