Електромобилите губят до 50% от стойността си в първата година

След това цената се стабилизира, покупката на “млада” кола е изгодно

Митата за е-коли вдигат напрежението между ЕС и Китай

Европа остава в деликатна позиция между противоположни приоритети

Един производител държи над 1/3 от пазара на батерии за е-коли

Три фирми доминират глобалното производство на батерии с пазарен дял от две трети

Електромобилите имат много проблеми със софтуера

Всяка е-кола е гигантски компютър – той работи с програми и някои от тях имат бъгове

Много собственици на е-коли биха се върнали към ДВГ

Над една трета от разочарованите са неудовлетворени от инфраструктурата за зареждане

Електромобилите скоро ще се зареждат за 10 минути

Китайските BYD и CATL ще пуснат нови батерии с 6C скорост до края на годината

Електромобилите удрят пешеходци 3 пъти по-често

Една от причините за това е, че е-колите са по-тихи от традиционните ДВГ автомобили 

Готова е процедурата за изграждане на зарядни станции

42,4 млн. лв. са предвидени за инфраструктурата за електромобили