След края на 15-те минути слава в социалните мрежи

Знаменитостите са знаменити до време, докато образите им не се изтъркат и омръзнат на публиката; тогава биват захвърлени като употребена салфетка, за да „влязат” на сцената нови лица

Социални микро-мрежи изместват традиционните

Навлиза една нова генерация приложения, които целят да променят начина, по който поддържаме връзка с ценните за нас хора – те свързват в групи само малки общности

„Защо изтрих всичките си акаунти в социални медии”

Това не е „дигитална ваканция” или „интернет детокс”, а окончателно решение за тотално откъсване от платформите за онлайн свързаност с приятелите и познатите

Има ли място за отворен стандарт в социалните медии?

Хората ще могат да използват различни услуги за достъп до една и съща социална мрежа, точно както сега избират различни доставчици на е-поща

Тийн-звездите в TikTok „надушват” печалбите

Медийната индустрия като цяло върви все повече към кратките форми на общуване и въздействие и този процес няма да спре - хората бягат от дългите формати

Идва ли краят на играта за LinkedIn?

Наличието на стотици милиони потребители е безсмислено, ако не можеш ефективно да ги превърнеш в приходи и печалба. Всъщност става дума за огромна цена за поддържане…

Какво ще да е Интернет без лайкове?

Докато някои потребители приветстват ограничаването на възможностите за харесвания, други са категорични, че социалните медии не могат без подобни параметри - те са „преживяването“