Предаването на властта от хората към технологиите дава повече власт на платформите за социални медии да решават какво е и какво не е подходящо съдържание
Знаменитостите са знаменити до време, докато образите им не се изтъркат и омръзнат на публиката; тогава биват захвърлени като употребена салфетка, за да „влязат” на сцената нови лица
Навлиза една нова генерация приложения, които целят да променят начина, по който поддържаме връзка с ценните за нас хора – те свързват в групи само малки общности
Това не е „дигитална ваканция” или „интернет детокс”, а окончателно решение за тотално откъсване от платформите за онлайн свързаност с приятелите и познатите
Медийната индустрия като цяло върви все повече към кратките форми на общуване и въздействие и този процес няма да спре - хората бягат от дългите формати
Наличието на стотици милиони потребители е безсмислено, ако не можеш ефективно да ги превърнеш в приходи и печалба. Всъщност става дума за огромна цена за поддържане…