Малкият бизнес и капанът на „лайка” в социалните мрежи

Усилията, които се насочват към популяризиране на дадена марка или малък бизнес във Facebook, могат да се използват за постигане на по-добър резултат в други канали

Защо Facebook препоръчва напълно непознати хора?

Алгоритъмът зад „Хора, които навярно познавате” е толкова потаен, че поражда безумни предложения - дори хората във Facebook нямат представа как работи механизмът

Facebook планира собствена валута, заобикаля банките

Първоначално криптовалутата ще бъде достъпна за потребители от няколко страни, които ще извършват сигурни плащания с нея, без да използват банкови сметки

Платформа ли е Facebook – или издател?

Социалната мрежа хем упражнява контрол подобно на медия и модерира, хем твърди, че не е медийна компания, понякога твърди, че е платформа, друг път – че е издател

Възможен ли е виртуален свят без лайкове?

Натрупването на харесвания към дадена публикация в социалните медии има силно психологическо въздействие, то е своего рода наркотик за човека, създава зависимост...

Миймърите на Instagram формират профсъюз

Създателите на уеб-съдържание за социалните медии се надяват да решат някои от проблемите на новата дигитална икономика със стари средства

Нотр-Дам изгоря, социалните медии – също

Общество, което въпреки векове еволюция и десетилетия на технологичен „прогрес“, е манипулируемо като стадо, лесно се подава на внушения и реагира първосигнално...

Умните алгоритми могат да дискриминират „неволно“

Компаниите ще трябва да преценяват дали алгоритмите, които захранват техните инструменти, не създават изкривявания или дискриминация