Повечето хора (65%) разбират „изключването” като това да нямат достъп до интернет изобщо, докато половината казват, че да се изключат означава да не вземат никакви телефони със себе си, сочат резултатите от проучване на Intel Security, озаглавено „Дигитален Детокс: Изключване по време на ваканция”.
Проучването оспорва грешното схващане в обществото за т.нар. „millennials” (хората, родени след 1980 г.), че те ще са най-малко готови да оставят своите устройства по време на отпуската – 49% от „милениълс” в САЩ признават, че са готови да се изключат, докато само 37% от хората на възраст между 40-50 години са готови да го направят.
Интересен факт от проучването е, че повече от половината (55%) от участниците, които възнамеряват да се изключат от своите дигитални устройства, нямат тази възможност. 65% пък твърдят, че техните отпуски са били по-приятни след изключването – те са се чувствали по-малко стресирани и са имали възможност по-добре да се насладят на заобикалящата ги среда.
Приблизително 88% от американците признават, че не ги стресира мисълта да бъдат изключени от работа и от живота вкъщи. 51% от тези, които са се изключили, споделят, че са се свързали по-ползотворно с партньорите си, благодарение на това изключване.
Американските мъже са по-склони да оставят своите телефони у дома докато са в отпуск. Приблизително 47% от мъжете споделят, че биха оставили своите устройства, докато само 37% от жените биха направили същото.
В непрекъснато включен свят е много трудно за хората да се изключат. Всъщност, 68% от участниците от САЩ споделят, че проверяват своите служебен и личен е-мейл поне веднъж на ден, всеки ден докато са в отпуск.
Американците са най-малко успешни при въздържане от работни имейли (49%) по време на ваканцията, в сравнение със сингапурците (61%), канадците (60%), германците (59%), мексиканците (59%), французите (56%), холандците (54%), бразилците (53%) и испанците (52%).