Чатботове и изкуствен интелект – да надникнем в бъдещетоВиктория Лазова18/05/201920/05/2019 от Виктория Лазова18/05/201920/05/2019 В момента наблюдаваме тържество на слабото направление в изкуствения интелект над силното, казва д-р Преслав Наков...
Български експерт участва на водещ QA форум в ЛондонTechNews.bg14/03/201914/03/2019 от TechNews.bg14/03/201914/03/2019 Христо Гергов говори за автоматизирано тестване в контекста на чатбот...
Пощенска банка пусна кредитен чатбот EVATechNews.bg31/08/201831/08/2018 от TechNews.bg31/08/201831/08/2018 Виртуалният асистент общува с клиентите в месинджъра на Facebook...
Progress NativeChat улеснява разработката на чатботовеTechNews.bg13/03/201808/01/2019 от TechNews.bg13/03/201808/01/2019 Поддържа 72 езика и се интегрира с уеб, мобилни и социални канали...
Чатбот общува с клиентите в къща за гостиTechNews.bg27/02/201827/02/2018 от TechNews.bg27/02/201827/02/2018 „Не се налага да се клонирам, за да свърша всичко”, казва стопанката...
Чатбот подсеща пациента за профилактични прегледиTechNews.bg20/02/201820/02/2018 от TechNews.bg20/02/201820/02/2018 Софтуерът с изкуствен интелект е изцяло българска разработка...
Компаниите започват активно да внедряват чатботовеTechNews.bg19/02/201807/01/2019 от TechNews.bg19/02/201807/01/2019 Процесът е подкрепен от обработка на естествен език и машинно обучение...
Чатбот с изкуствен интелект записва час при лекаряTechNews.bg11/04/201711/04/2017 от TechNews.bg11/04/201711/04/2017 Иновацията на Progress работи в Медицински комплекс „Д-р Щерев“...
Чатбот на СирмаБК улеснява банковите услугиTechNews.bg07/12/201618/01/2021 от TechNews.bg07/12/201618/01/2021 WitBank комуникира с клиентите чрез стандартни онлайн канали...