Бойкотът на Facebook: промяна на рекламния пазар?

Акциите на компанията поевтиняха драстично, а пазарните анализатори започнаха да обсъждат възможен домино ефект сред рекламодателите

Тайният живот отвъд социалните медии

Хората имат нужда от човешко присъствие, но тези, които се осмелят да си го позволят, пазят това в дълбока тайна, сякаш е престъпление

Ще успеят ли Facebook и Google да „изядат” Zoom?

Двата технологични гиганта ускориха работата по популяризиране на собствените си системи за групови видеоконференции

Краят на перфектната Instagram естетика

Потребителите несъзнателно търсят образи, с които могат да асоциират самите себе си – образи обикновени, човешки, „грешни”, но истински

Facebook между дълга към здравето и свободното слово

В САЩ вече се надига цяло движение на организирани групи, които настояват за „гражданска война” срещу социалната мрежа

Когато машинното обучение полудее

Предаването на властта от хората към технологиите дава повече власт на платформите за социални медии да решават какво е и какво не е подходящо съдържание