Ще успеят ли Facebook и Google да „изядат” Zoom?

Двата технологични гиганта ускориха работата по популяризиране на собствените си системи за групови видеоконференции

Краят на перфектната Instagram естетика

Потребителите несъзнателно търсят образи, с които могат да асоциират самите себе си – образи обикновени, човешки, „грешни”, но истински

Facebook между дълга към здравето и свободното слово

В САЩ вече се надига цяло движение на организирани групи, които настояват за „гражданска война” срещу социалната мрежа

Когато машинното обучение полудее

Предаването на властта от хората към технологиите дава повече власт на платформите за социални медии да решават какво е и какво не е подходящо съдържание

След края на 15-те минути слава в социалните мрежи

Знаменитостите са знаменити до време, докато образите им не се изтъркат и омръзнат на публиката; тогава биват захвърлени като употребена салфетка, за да „влязат” на сцената нови лица

Социални микро-мрежи изместват традиционните

Навлиза една нова генерация приложения, които целят да променят начина, по който поддържаме връзка с ценните за нас хора – те свързват в групи само малки общности

„Защо изтрих всичките си акаунти в социални медии”

Това не е „дигитална ваканция” или „интернет детокс”, а окончателно решение за тотално откъсване от платформите за онлайн свързаност с приятелите и познатите

Има ли място за отворен стандарт в социалните медии?

Хората ще могат да използват различни услуги за достъп до една и съща социална мрежа, точно както сега избират различни доставчици на е-поща

Тийн-звездите в TikTok „надушват” печалбите

Медийната индустрия като цяло върви все повече към кратките форми на общуване и въздействие и този процес няма да спре - хората бягат от дългите формати