Рада Станева

Машинното обучение навлиза все повече в разработката на софтуер

Често обаче разработките се извършват „на сляпо”, поради липса на достъп до истинските бази данни на клиента - например, застрахователна компания

Бизнесът ползва все по-често видеоконференции

Швейцарският производител Logitech контролира около 50% от пазара на конферентни камери в световен мащаб, стана ясно на пресконференция на компанията в София

Индустрия 4.0 и IoT са във фокуса на EMO Хановер 2019

Динамиката на световната икономика се забавя, но глобалното развитие на потреблението на металообработващи машини остава стабилно, заявиха организаторите на панаира

MS SQL Server 2008 – накъде след края на поддръжката?

Сега е моментът компаниите да помислят стратегически и да се възползват от възможностите на новите технологии и най-вече - за преминаване към облачните услуги

Изкуствен интелект подобрява клиентското обслужване

Дигиталните канали и онлайн общностите стават все по-важни

Да прегърнем Четвъртата индустриална революция

Клиентът задава посоката на дигиталния маркетинг днес, казват от Salesforce

Как да се отключи ИТ потенциалът на България

Страната ни има шанс да се утвърди като ИТ център, но в сравнение с други държави, като Естония или Сингапур, изостава, поради липса на достатъчно воля за промени

ИТ обучението у нас – предизвикателства и решения

В акредитираните учебни заведения учат около 15 хиляди студенти, но годни за работа са само между 500 и 1000 след приключване на обучението

Водещи компании у нас работят по-добре със Salesforce CRM

Системата пести разходи, повишава продуктивността на търговците и внася ред в отношенията с клиентите

Agile изисква промяна в начина на работа

Софтуерните инженери трябва да познават най-добрите практики, за да съветват своите ръководители при взимане на решения

Да се научим да казваме „Браво!” на екипа си

Заплатата вече не е достатъчна мотивация, хората трябва са съпричастни към целите на компанията и да взимат решения

Българският бизнес инвестира все повече в софтуер

Идва времето на трансформация под натиска на пазара на труда, където заплатите непрекъснато нарастват, коментираха от Некст Консулт

Ерата на клиента идва с дигиталната трансформация

Четвъртата индустриална революция е в ход и скоро всички ще бъдем свързани, настъпва ерата на клиента, заяви Орлин Дочев, Некст Консулт

Техническите комуникатори могат да бъдат и лидери

Професията набира популярност у нас и привлича специалисти с различна подготовка, стана ясно на първата среща на жените в тази област