Заплахите на Meta, че напуска Европа, удариха на камък

Проблемът на големите дигитални платформи е, че са силно зависими от мрежовите ефекти, за разлика от останалите бизнеси

Уеб маркетингът се насочва към нано-инфлуенсъри

Поради интензивния личен контакт с аудиторията, те са все по-търсени от маркетинговите агенции

По-бърз интернет = по-малко гражданска активност

Напредъкът в информационните и комуникационни технологии може да подкопае функционирането на демократичните институции

Какъв е смисълът на увлечението по „бавния интернет”

Напоследък се появяват все повече приложения срещу „потискащата мигновеност” на мрежата

Мусаката и социалните медии – ревербератор на глупостта

Усилва се ехото на безстойностни неща, придава им се още и още тежест, каквато нямат