Правилата за реклама да важат и за инфлуенсър маркетинга

Аудиторията лесно може да бъде подведена, казва Ели Герганова

Как да използваме дронове в маркетинга

Данните, събирани с безпилотните летателни апарати, могат да помогнат на маркетолозите да разберат важна информация за целевата си аудитория и развитието на пазара

Salesforce: иновации + плавност = повече клиенти и продажби

Облачната платформа с нейните специфични инструменти води до трайно увеличаване на продажбите, споделиха потребители от български компании

Продажба за 100 милисекунди – как работи програматик рекламата

Банерите продължават да бъдат един от най-добрите рекламни канали

Как изкуственият интелект „разделя” хората

Потребителското сегментиране със самообучаващи се алгоритми извлича истинска полза от големите данни